Några bilder från helgen

Jag tog för en gång skull nästan inga bilder under helgen men det vet jag andra som gjorde...

Några bilder från min mobil och vitögat men de flesta bilderna är från Jempas kamera:

image1386
Bilden säger allt

image1397
Foppa, Maja, Åsa och jag väntandes på färjan mot Åland

image1387
Kirran uppdaterar direkt från färjan hem från Åland

Från Jempas kamera...
image1389
Passade på att teka backhand....återigen, tack för lektionen Nisse!

image1390
Snacka om bänknötare :)

image1391
Hanna joinade, här bredvid smidiga Skoog :)

image1392
Jag och Jempa delade på poängen under helgen...eller tog jag dina poäng Jempa? ;)

image1395
Det var ett slitet gäng som satt på läktaren i väntan på gruppfinalen

image1393
Kirran och Wester var på bra humör

image1394
Jag och Kirran fjantar oss i väntan på taxin

image1396
Kirran lånade min volymfön kvällen till ära och visst fungerade den?

 /Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0