"Måste"-dagen

Idag är det en "måste"-dag, dvs. jag har en del saker som måste göras och som inte går att skjuta upp. Viktigast bli nog att packa inför New York och se till att allt är på sin plats. Blir nog till att ringa Kirran och synka packningen ikväll...kanske dax för en tävling...minst packning dit och mest packning hem vinner ;)

Måste till kansliet vid 19.00 och lägga min betydelsefulla röst...jag förutsätter att alla andra zessor gör samma sak...GLÖM INTE 19.00!

Har en hel del kvar att synka på jobbet också innan jag kan lämna kontoret, så det blir till att äta lunch och jobba samtidigt...ovanligt....NOT!

Hoppas det finns några där ute som får njuta av vädret iaf...

/Garpen  

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Ta hand om dig. Ta en promenad från jobbet kanske. Sitter i skolan i en datasal idag från 9-15 kul, nja...Men vi tog oss friheten till en promenad till lunch iaf, vilken bara kan rekomenderas.
Ha toppen dagar i NY och jag är inte alls avis...

2008-04-29 @ 13:03:37

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0