Kvällen kommer spenderas i "Täbyland"

Det blir en skön favorit i repris ikväll, jag kommer spendera min tid i Täby bland gamla och nya vänner...kan inte bli bättre. Middag, en massa tjejsnack och spontanitet står på agendan och vem vet fula fiskar kanske blir bra fiskar...men det krävs ju ett och annat för att komma dit förståss...

image1329

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Elin

Förstår inte alls vad du menar.... :) mohahahahahaha

2008-04-05 @ 13:07:56
Postat av: Maria

Åh jösses va fin den e min tavla...Carpe Diem !!!
Kram, ses ikväll!

2008-04-05 @ 14:21:19
Postat av: fia

hörru... jag är lite sugen på att hänga på er på festen på sm-finalerna... på kvällen alltså! Hur gör man då? OCh får jag följa med? Du ska inte se finalerna live va? Det ska jag för första gången sen vi tog SM-guld med Balrog...

Du kan väl höra av dig?

Puss ps. Om 7 dagar, smäller det... :) ds.

ps2. om man äter pencillin och slutar äta på lördagen, får man bli dyngrak på kvällen då? ds2.

2008-04-05 @ 15:04:17
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0