Kommentar inne från Annexet

Imorse kom jag på en kommentar som jag fick inne på Annexet under efterfesten. Personen i fråga sa först att hon hade haft helt fel uppfattning om vårt lag (läs: jag vet vi är lite speciella *ler*). Sedan sa hon att hennes största problem var att hon inte kunde hoppa hopprep...hahaha.

Mitt svar var följande; "- X, då skulle du ha sett oss zessor förra sommaren, det var inte många av oss som lyckades ta sig över repet. Men träning ger färdighet så att inte kunna hoppa hopprep är det sista man behöver bekymra sig över".

Tilltänkt nyförvärv...?...i mina ögon är hon en gammal klasskamrat.
Jag undrar vad hon hade för uppfattning om oss innan...?..kanske värt att ta reda på ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Niklas Malmgren

Nej, håller inte med...

Den timeouten är löjlig att ta! Även om han tror det är 9 sek kvar?

Fan han kan väl se klockan, eller?

Dålig sportmanship och ett sätt sätta sig själv i fokus...

Tycker jag. :-)

2008-04-21 @ 13:10:31
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: yasse

jag känner mig rätt träffad angående din kommentar om hur vissa av oss zezzor hoppade hopprep under försäsongen.. ^^

2008-04-21 @ 15:23:58
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0