Inte illa pinkat

Igår skickade min chef hem mig och sa att jag skulle ta sovmorgon...vadå, såg jag sliten ut eller? ;) Med tanke på att jag somnade vid 22 och sov till 08.00 så skulle jag nog spontant svara JA. Det har varit mycket jobb på senare tid och det har gjort sitt...

Imorse vaknade jag som en ny människa med mer energi än vanligt. Jag har verkligen rört på mig, min stegräknare som varit med mig dagen lång står nu på 21. 692 steg...inte illa pinkat. Jag har nästan fått till vana att gå fram och tillbaka till jobbet och det underlättar att veta att jag inte har något busskort, jag liksom tvingar mig själva att gå eller cykla även om jag knappt kommer ur sängen på mornarna...snoozkung som jag är :)

Idag har jag också insett (fast egentligen redan förra våren) att jag uppskattar att träna med Elin, hon ligger liksom alltid steget före och pressar mig till att prestera bättre och orka mera...grymt bra!...tack tjejen!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jonte

Brandman är inget macho längre, uniformsjobben är uttjatade, en ny tid är här...

Tips, använd inte stegräknaren då du tränar plast, det blir fusk då... :)

2008-04-17 @ 07:57:59
URL: http://jonteohlson.blogg.se
Postat av: Garpen

Jag lirade inte plast igår...utan gick och gick och gick och joggade någon km. Det skulle aldrig komma på frågan att fuska...hehe ;)

2008-04-17 @ 13:14:43

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0