Ibland är man bara rent av dålig

Usch igår hade jag en sådan där träning där ingenting gick min väg. Fast det började bra tills Tosse fick på ett skott a lá Tosse, dvs. hårt och välriktat. Skottet hamnade rakt i ryggen på mig och första stora blåmärket var ett faktum. Under "två målet" slängde Ylva iväg en stenhård passning som snuddade mina fingertoppar (läs: nu vet jag varför jag inte är keeper), skit vad ont det gjorde. Är fortfarande öm, så här en 11 timmar senare.

Ibland är man rent av dålig och ibland en stor j-la MES!


Nu väntar en sista träning innan Åland och tack för det säger jag...kan VERKLIGEN behövas!

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Niklas Malmgren

Innebandy är en tuff hård sport... Och bollen är stor, tung och hård... he he he.... :-D

2008-04-22 @ 14:43:09
URL: http://nickem.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0