I sommar fortsätter traditionen

Igår blev det bestämt, traditionen lever vidare och det vi snackat om i flera år blir äntligen av. Mitt på läktaren igår under matchen mellan AIK och Täby tog vi beslutet. Jag snackar om det årliga besöket till Sundsvall och till la casa de Grelsson. För mig personligen har det blivit en tradition men i år blir det lite annorlunda för nu tänkte vi hänga med Kirran och co under Gatufesten. Inte nog med det, jag har hört rykten om att Zunda kommer vara väl representerat på Gatufesten i år...


En av de bästa sakerna med att hänga i la casa de Grelsson är mamma Grelssons 5-stjärniga mat....sjukt gott och alltid så planerat och fint upplagt. Ska bli skoj och se vad hon hittar på denna gång...


/Garpen som ser fram emot S-vallstrippen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Weii...ska bara berätta för mamma och pappa nu också=) Men jag hade redan förvarnat dem!

2008-04-01 @ 13:08:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0