Hopprepslista a lá Gnurp

Hopprepslistan för gårdagen ser ut som följer:

image1001
Går till: Dansframträdandet a lá Elin och Fia...det var det bästa jag sett på väldigt länge. Framträdandet hade allt: spänning, humor, känsla, inlevelse, musik, dans, sång men framförallt ett stort Zundahjärta. Jag skrattade så jag grät och framträdandet var det bästa i Zundas historia alla kategorier. Jag kan se framträdandet om och om igen och skrattar lika mkt varje gång. Tack Elin och Fia för ett special moment i Zundas historia! *fniss*.

image1003
Går till: Nomineringarna som under kvällen var många (läs: riktigt skoj!) och det utbringades minst 20 st skål under kvällen. Vem tog ton först av alla och visade vägen om inte "Härskaren"... :)

image1002
Går till: Det faktum att alla zessor och ledare var på plats i Zundalands eget slott var stort. Hela kvällen blev ett enda kalas och det bästa av allt...ALLA var där!

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0