Hemlighetsfull...jag?....nääää

Det har snackats en del på senare tid, senast i helgen, om att jag skulle vara hemlighetsfull. Jag förstår ingenting (ironi)....skulle jag vara hemlighetsfull?
Ok, jag kan hålla med om att jag inte är som Fia, dvs. öppen som få och inte heller lika "crazy" som Kirran (läs: vilka äventyr) men det har liksom blivit lite av min grej nu...varför avslöja allt på en gång? Det kommer fram lite i taget...men jag kan förstår att en del av er är nyfikna, speciellt en särskild skara zessor...hihi

Jag säger precis som jag skrev i Zundas avslutningsdikt:


"Hemlighetsfull jag kanske må vara,

Allt har sin tid, har jag fått förklara..."

image1377

/Garpen aka filuren


Något att tillägga?
Postat av: Carro

haha kul inlägg och ball bild.,
Kram

2008-04-22 @ 23:01:57
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0