Har jag inte sagt att basket är en farlig sport?

En av mina bästa kompisar lirar basket och har så gjort under alla år vi känt varandra. Jag har alltid sagt att jag tycker basket känns så våldsamt, en massa slag över händer, fötter och huvud. Just därför har jag även hatat att lira basket i plugget trots att jag nog har längden för idrotten. Är kanske för snäll helt enkelt ;)

Btw. Visste ni att Kirran trodde att jag var en basketspelare första gången hon träffade mig på en Zundaträning?

Nu till saken...jag har fått bildbevis på att det går tufft till i basketvärlden...VAD VAR DET JAG SA LENIZ!!!

Min kompis ben ser ut så här (se nedan) just nu...ingen kort kjol för henne på lördag iaf! *fniss*

image1367

/Garpen med hjärta för innebandyn :)

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Gullig du e Susan. Jag la in bilden som liten för jag tyckte den såg mindre fräch ut så lägger du upp den jätte stort...Men så länge inte Emma ser så :p

2008-04-16 @ 14:27:27
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0