Grymt jobb wingman!

Fick ett trevligt litet sms på eftermiddagen som fick mig att åka till Wilda Väsby och hälsa på min wingman zessa. Divan bjöd på en supergod lasange som slank ner utan problem. Det var skönt att bara få hänga, uppdatera varandra om livet i allmänhet, men vi hann förståss även med lite "plast"-snack...
Lagom till Hasse Aros stämma fick vi besök av S, ett trevligt återseende för min del. Känns som om det var år och dagar sedan vi sågs.

Zundalands egen Åre-fantast mms:ade både mig och divan under kvällen och vi blev sjukt nyfikna på bilden som dessvärre var för stor för våra uråldriga mobiltelefoner. Så nu blir det till att vänta fram till måndag på svar...sjukt jobbigt när man är så nyfiken som jag :)

Ps. Har vi Zundazessor tur hänger poängdrottningen med på lördag....jag håller tummarna! Vad är väl en fest utan divan herself?

/Garpen som återigen är mätt och belåten

Något att tillägga?
Postat av: Elin

kan bjuda på årezessans bild imorrn.. ;)

2008-04-18 @ 16:48:26
Postat av: garp

Härligt Elin...ska bli spännande att se;)

2008-04-18 @ 16:55:19

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0