Gårdagens kickoff

Medan zessorna sprang runt och jagade den vita bollen igår låg jag på en massagebänk på Sturebadet och blev masserad. Att jag nästan somna är väl ingen överraskning med tanke på att jag nästan alltid somnar i tandläkarstolen...ja, jag vet, jag är lite konstig men likaväl som vissa personer går från 0-100 går jag från 100 till 0.

Hur som helst fortsatte vi vidare till Sturehof och vår middag och där blev vi kvar...länge!
Jag hann med ett och annat sms till Jempa och Kirran under kvällen, behövde ju uppdatering från provträningen...fast det blev mest snack om annat...haha. En av mina kolleger fick för sig att sms:a Kirran från min mobil och tönta sig, det slutade i följande sms...

"Jag är dyngpackad...Har halva inne på värsta hockeykillen. Här finns hur mycket ork som helst. Kommer vara både hetare och snyggare än någonsin på lördag. Puss" 
 
Ja, vad ska man säga...har en del att leva upp till imorrn eller...

Ps. Killarna på jobbet har fått för sig att jag bara gillar hockeygrabbar...hmmm, jag undrar varför.... fniss

Efter ett antal timmar fick jag nog och tog en taxi hem, klockan var då 02.00...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0