Fix och Trix inför Åland

Igår: jobbade fram till 20.00...låg och sov vid 22.00. Ibland behöver man 9 h sömn...iaf jag!

Ikväll är det provträning igen och sista träningen inför Åland. Ska bli intressant och se vilka nya ansikten som poppar upp på den slitna parketten. Den stora frågan återstår ju...kommer Svetlana och Olga våga sig ner till träningen? ;)

Innan träningen ikväll ska jag ha hunnit kollat upp en del grejer inför Åland imorgon. Tjuvstartade redan igår och fixade fram lite information till Wester och hennes resa till Grisslehamn. Vore ju nice att hitta till stället vi ska sova på även om det vore skoj och se hur Jeas GPS sköter sig...om hon nu inte glömmer att packa ner den vill säga :)

Det är rätt roligt att jag skickar ut packlistan a lá Gnurp till alla zessor, raderar mitt eget mail och glömmer att skriva ut listan. Blir till att kolla på datorskärmen ikväll...ibland är inte alla hästar i hagen och speciellt inte nu när jag har sjukt mycket att göra...also known as stress!

Ps. Hörde rykten om att det är laddade zessor som intar Åland imorgon...bäst att se upp Uneholt! *ler*

Back to work...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0