Färdigpackad och sjukt trött

Sitter med tandborsten i munnen och försöker hålla mina ögon öppna. Jag har mer eller mindre packat klart och jag måste säga att jag varit sparsam för att vara jag. Resväskan innehåller exempelvis bara 2 par skor, det är bra jobbat, men jag lär ju ha med mig fler par skor hem :)

Jag har försökt att tänka lite smart och packat ner min weekendbag i resväskan som ska fungerar som handbagage på vägen hem. Hmmm, funderar på att plocka ut lite till ur resväskan men kan inte riktigt bestämma mig.

Jaha, då var det väl dags att hoppa i säng för det blir ju ingen sovmorgon imorrn inte. Jag trodde helt seriöst att planet skulle lyfta vid 14.00 men tydligen går planet redan vid 10 så det blir en tidig morgon med andra ord.

Vet inte hur mycket jag hinner uppdatera under de dagar jag befinner mig på andra sidan Atlanten men det lär ni ju märka ;)


Kram på er och till alla zessor..."- Ha så skoj i Hagaparken på måndag."..hihihi

image1404

Ps. Kirran hälsar så gott...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0