En update mitt i sminkningen

Jaha, snart intar vi del 2 av Zundas avslutningsdag. Första halvan innehöll den årliga turneringen och precis som förra året vann mitt lag :)

Bortsett från ett par killar från P92 så var det Skates, Peter (TT), Tosse, Jessie, Kalle och jag. Förra året var skoj men i år var det nästan ännu roligare, det var en skön stämning och enligt tradition avslutade vi turneringen med lagfoto samt mat.

Nu håller jag och Jempa på att fixa oss och vi har lyckats fixa skjuss...min zupersöta mamma, 1000-tack!
Inte många timmar kvar innan mitt projekt (läs: avslutningsdikt på 3 A4-sidor) ska framföras....can´t wait! Jag har ju lovat ett par personer som läser denna blogg att den ska publiceras så jag har väl inte så mkt till val... ;)

Skates...vi hoppas att du tittar förbi ikväll!!!!!

/Garpen & Jempa...mitt i sminkningen 

Något att tillägga?
Postat av: Frida

Inte för att verka petig mem du glömde någon i ditt lag. Även om Åsa trodde att han spelade i P92 så är han faktiskt född 82. Tack för en trevlig dikt.

2008-04-13 @ 15:19:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0