En lam semifinal

Igår satt ett antal zessor på läktaren i Solnahallen och såg AIK besegra Täby efter en ganska lam match enligt mig. Det märktes tydligt att AIK var pressade över att vinna, inte minst på deras målgester som mer såg ut som en "åh vad skönt"-pust.

I mina ögon fanns det speciellt en person som såg till att Täby inte fick in fler bollar och det var Fredrik Djurling. Med sin räckvidd lyckades han avstyra ett antal chanser som Täby i vanliga fall (utifrån de matcher jag sett) skulle sätta. Djurling bemästrade slottet precis som man ska.
I det stora hela var matchen rätt dålig, visst AIK gjorde något snyggt mål på styrning men jag hoppas de återstående matcherna bjuder på bättre spel och snyggare mål.


Gårdagens kommentar från läktaren: sluta kramas på arbetstid! (Herr D Bron-Sundbom stod och "kramades" med en viss herr Jidhe)


Dessutom kom fröken Kirran med ett antal sköna kommentarer som fick paret framför oss på läktaren att skratta högt...

Ett antal Balroger av det kvinnliga könet kom inspringandes i hallen inför sista perioden...bättre att se lite av matchen än ingenting alls :)

Mitt tips till en herr Rickie Hyvärinen...SKJUT!!!! vad är skotten man fick se i slutspelet förra året?

/Gnurp som hoppas på Täbyseger på torsdag


Något att tillägga?
Postat av: kirran

Men jag blir ju såååå engagerad. jag såg inte att dom skrattade..gjorde dom verkligen de?

2008-04-01 @ 13:38:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0