En gång en Zundazessa, alltid en zessa

Jag var inne och läste på Hannas hemsida igår och satt och smålog för mig själv när ja läste följande:

"Jag gillar Garpen. Speciellt för att hon lät mig ta del av den legendariska packlistan a´la Gnurp i i riktig zunda anda. :o) Kommer inte glömma nått! Hahah jag gillar att alkohol står med och GPS! Mycket viktiga saker. Gps får ju bli iform av Skluttan, hört ryktena om förra årets succé ju ;). Att det finns en nedräkning till Åland på Garpens blogg gör ju inget sämre direkt. 16 dagar kvar. Yes!"


Måste få förklara mig lite...efter att Tosse (visst var det väl du?) berättat att hon drömt om att allt drickbart på båten och på hela Åland var slut blev jag tvungen att skriva alkohol på packlistan...man kan aldrig gardera sig för mkt :)

Vad det gäller GPS:en har jag inte så mycket att säga, hellre använda dagens teknik som erbjuds än att åka vilse på Åland :). Sedan kanske inte alla behöver ta med sig en men känner jag zessorna rätt kommer alla tänka att det säkert är någon annan som tagit med sig en, så vi lär väl stå där utan ändå. Med andra ord, träffar ni ett gäng zessor med dålig andedräk...skyll inte på mig, tandkräm står med på listan ;)

Sedan är det ju så att...en gång en Zundazessa, alltid en Zundazessa och ber man då om en packlista a lá Gnurp får man en, även om man lirar i motståndarlaget ;)

image1371
Hanna
/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Har du skickat ut packlista garpen?...(känner mig glömd)

2008-04-16 @ 21:37:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0