En bild säger mer än 1000 ord men...

frågorna är många...

Hur hamnade serpentinerna i mitt hår?
Vad var klockan egentligen?
varför ser jag så koncentrerad ut?
&
framförallt vems drink är det jag dricker? För vad jag minns drack jag bara vitt vin och en vit drink ;)


image1368

ja, vad hände i lördags egentligen?

/En frågande Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: anneli

ha ha...det e fan min drink säkert, spetsade Claras dunderdrink med röd bacardibreezer!! =) den stod säkert kvar där nere i tränarhörnet efter att vi dragit...den va säkert ljummen och god vid det där laget va??!! ha ha ha....

2008-04-16 @ 23:34:13
Postat av: garpen

Anneli, det kan mycket väl vara så för jag har verkligen ingen aning ;)

2008-04-16 @ 23:37:46

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0