Det händer grejer i Zundaland

Det var en dramatisk kväll i Zundaland, mitt bland sol och öldrickande supportrar kunde springande zessor iaktas. Det var en härlig runda runt Råsunda och till vår glädje fick vi höra ett och annat jubel...hur ofta händer det liksom?

Träningen var kryddad med det mesta och var över på 0-tid, innebär det att jag hade skoj? Det var skönt att få springa av sig inför Åland som även var det stora samtalsämnet i omklädningsrummet. Det diskuterades plattång, hårfön, smink och outfits...riktigt tjejigt med andra ord. Vad ska man säga, vi är zessor och nöjer oss inte med vad som helst :)

Dagens lagindelning: "junisarna" vs. rutin...kan meddela att jag drog upp medelåldern i "junislaget". Vi torskade med 3-1, sista målet i öppen kasse...en svidande förlust :)

Dagens blåmärke: Fick Jessie...började blöda och grejer...inte visste jag att Jea sköt så hårt ;)

Dagens bästa: mys & fika i omklädningsrummet efter träningen. Några av de som provspelare såg nästan lite chockade ut över fikabordet (läs: de var en del att välja mellan om man säger så) . En tjej frågade om vi ofta hade fika & mys...zessornas svar i kör...JAAAA!

Dagens gärning: stod "Härskaren" för som efter träningen hjälpte Tosse att byta sitt punkterade bildäck.

Ps. Svetlana och Olga kom aldrig ner på träningen ;)

/Garp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0