Dagens löpsedel

"Zundazessor mitt fotbollskravallerna"


Nu överdrev jag lite men fatta va lösnummer vi skulle sälja... ;)


Jag är glad att jag slapp gå hem från träningen idag, speciellt med tanke på att Bajen och Gnaget gjorde upp på Råsunda. När vi dessutom fick höra att några idioter kastat in prylar på planen och fördröjt matchen insåg vi att det skulle bli en lååång väntan för att ta sig hem. Jempa, Jojo och jag hade samma tur som vanligt och hamnade mitt bland 10 pikébussar (läs: varav en höll på att backa in i oss), massor av folk och galna skällande polishundar...ja, vad ska man säga...jag avskyr området runt Råsunda under fotbollssäsongen. Varför kan folk inte uppföra sig och låta bli att slåss?


Usch va less jag blir...


Ps. tack för sällskapet, Jojo och Jempa :)


/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0