Brunnsviken runt del 2 ½ + nattens dröm

Ja, det blev en ½:a  pga. av att jag inte gick runt hela varvet...vi har ju trots allt avslutningsmatch + en heldag framför oss, måste ju ha lite krafter kvar till kvällen så att det inte blir en "Garpen" i år igen.

Vaknade i morse med en konstig känsla i kroppen, kan inte sätta fingret på vad det är...
I natt drömde jag en ganska märklig dröm, vi spelade en turnering med ett ihopplockat Zunda och på andra sidan planen sprang mitt gamla gäng från juniortiden med Lykke och Anna Flink i täten. Innan matchstart trackade de mig till 1000 och gömde mina skor, vattenflaska och matchtröja så allt slutade med att jag inte fick lira...surt som %&/G!

Ska hoppa in i duschen innan det är dags att göra sig redo inför dagens första Zundaaktivitet...

/Garpen   

Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Aaahahhhaa! Jag och Anna!?!! Hon skulle kanske kunna göra så mot dej.. men jag skulle ALDRIG. Faan vad taskigt! HAHAHAA!

2008-04-12 @ 12:40:54
URL: http://lykkela.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0