Bloggen fyller 1 år idag

Då har det gått 365 dagar sedan jag skrev mitt första inlägg. Allt började som en kul grej som numera övergått till en hobby. Från början var det tänkt som en blogg som gav insyn i laget och allt som händer i Zundaland. Visst är det saker kring laget som fortfarande ligger i fokus, även om mer och mer om mitt eget liv tagit plats.

Från att bara ha haft ett fåtal zessor som följde bloggen dagligen har den sakta men säkert växt. Idag har jag vänners vänner som läser bloggen trots att de varken är intresserade av innebandy, Zunda eller mig, men något underhåller dem och de är jag glad över. Så sent som för några veckor sedan fick jag veta att jag blivit länkad från Johan Sjöstrands blogg och det överraskade mig...positivt!

image1334


Så här har året sett ut i siffror:

Antal inlägg totalt: 1089
Antal inlägg/månad: ca 91st
Antal inlägg/vecka: ca 23 st
Antal inlägg/dag: ca 3 st

Antal kommentarer: 450 st
Antal bilder: 1333 st

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jide i 1 varmt land!!

fan bara 16 dagar kvar.. ska ga in pa din blogg varje dag nu sa jag inte missar att rakna ner nan dag for aland ska bli grymt!!! ha det bra garp kramiz

2008-04-09 @ 13:48:31
Postat av: Kirran

Grattis på ettårsdagen gumman =) Haha

2008-04-09 @ 14:25:21
Postat av: Lena

Grattis på 1 årsdagen!
Haft lite ångest n'ästan nu när inte har internet hemma och kan inte läsa din blogg när jag vill. Men tur att skolan har datasalar ;)

2008-04-11 @ 12:32:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0