Att se NY Rangers live vore väl coolt

Jag och Kirran ska göra allt i vår makt för att hitta biljetter till slutspelet i NHL och få se Henrik Lundqvist (läs: grymt snygg) dominera. Fatta att sitta i ett fullsatt Madison Square Garden och få se hockey när den är som bäst.
Vi får väl se hur det går med biljettjagandet men vi har våra källor så än så länge ser det ljust ut :)

image1402
En kille i min smak...hockeygrabb och allt ;) Att han kommer i dubbel upplaga gör ju saken inte sämre...*ler*

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Ge mig!!!!!...biljetter och Lunkan!

2008-04-29 @ 21:05:54
Postat av: Lykke

OMG! Sjuukt snygg bild på honom!! Dräääggel!!

2008-04-30 @ 08:40:08
URL: http://lykkela.blogg.se
Postat av: Anonym

Va där o kollade in honom (och rangers:)när jag va i NY i feb förra året, gå till Madison Square Garden och ställ er i kö, brukar finnas biljetter kvar....och dyra är dom inte heller:) lycka till.

2008-04-30 @ 10:40:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0