Årets spelare

Jag gjorde ju en gissning för någon vecka sedan på 7 spelare som jag trodde skulle bli nominerade och det gick väl lite sisådär om jag ska vara ärlig.

Den rätta listan...

image1319

Min lista såg ut så här...

1. Hermine Dahlerius (Balrog)
2. Amanda Wendelstig (Balrog)
3. Emelie Lindström (Balrog) 
4. Sara Anteryd (Endre)
5. Malin Dalbjer (Falun)
6. Victoria Wikström (IKSU)
7. Isabell Larsson (ö-vik)

Jag fick in 3 rätt (de understrukna namnen), helt ok ändå men jag är minst sagt CHOCKAD över att varken Amanda Wendelstig eller Hermine Dahlerius var nominerade. Har Minne vunnit så många gånger att hon inte ens får vara nominerad längre?...& hur kan man hamna på 3:e plats i poängligan och göra 56 poäng på 26 matcher och inte vara nominerad...jag fattar ingenting! 

Om jag fick välja årets spelare utifrån de nominerade skulle jag välja Emelie Lindström eller Sara Anteryd. Visst vore det skoj om de möttes i Globen...öga mot öga & med en enda önskan...att vinna SM-Guld!

För Mandis och Minnes skull hoppas jag Balrog går hela vägen i år...det är de värda!

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0