Abstinensen är borta

Bloggen har varit avstängd i två dygn pga. byte av plattform och det har varit rätt intressant ur min synvinkel. Jag har verkligen upptäckt vilken vana bloggandet har blivit, första dagen kändes det rätt ok men under dag två började det klia i fingrarna och då insåg jag verkligen att bloggandet blivit en del av mitt vardagliga liv. Det är ju trots allt snart ett år sedan jag startade bloggen.

Skönt att skrivterapin har öppnat igen...

/Gnurp
 


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Ja det är nästan lite skadligt detta. När man varit bortrest är det ok men nu när den varit så nära men ändå så långt ifrån liksom. Men nu är det som det ska igen =)

2008-04-01 @ 22:06:12
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0