Zunda vs. AIK (Råsta Park)

En träningsmatch är till ända och kan siffermässigt summeras till 2-1 i AIKs favör.

Matchens hopprepslista ser ut enligt följande:

.image800
Går till publikantalet...var det människor som var genuint intresserade av matchen eller var det bara spioner??? Hur som helst så är det alltid skoj med "mycket" publik.

image801
Går till alla nya klubbor samt alla Zessor, för visst spelade större delen av laget med sina nya stickor och det verkade inte vara någon som hade direkta problem...eller?

image802
Går till Jempa som trots en vanlig spelartitel varit lagets materialare under de senaste veckorna och så även idag när en viss skogsmulle glömde lagets viktigaste väska i omklädningsrummet. Jempa du är grym!!!!!

Ett förslag kom in om att jag borde ge mig själv lite cred och skriva ner en bra grej jag gjort under matcherna. Ja...idag har jag väldigt sjukt svårt...ville bara ha en slagpåse framför mig direkt efter matchen...e sjukt missnöjd med min egen insats! Fick höra att jag var lätt självkritiskt och det kan nog stämma...*uuupps*

Cred till mig själv
...jag vann alla tekningar i matchen inklusive den första som jag sa innan.

Nu är det dags att lägga ner för idag och ta 10 djupa...

//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: fia

Shiiiit.. det är verkligen hopprep i din hopprepslista...
pst. jag dumpade min nya klubba efter första felpassningen *tjuuuter av besvikelse* GE MIG Canadien :)

2007-09-12 @ 00:37:37
Postat av: Kirran

Snyggt med hopprepen, jag är imponerad!!
Trodde först att du hade ritat dom, men det där blev ju grymt!

2007-09-12 @ 08:24:22

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0