Valmöjligheter i Zundaland

Under dagens träning fick vi spelare själva välja vad vi ville göra innan själva innebandypasset. Styrka, intensivpass eller långjogging stod på menyn och eftersom vi spelare känner våra kroppar bäst var valfriheten perfekt...I like!
Jag var förvånad över att så många valde intensivpasset men med tanke på inställningen hos säsongens zessor är jag egentligen inte speciellt förvånad...vi är starkare än någonsin och alla är träningsvilliga.

Fokuseringen inför söndag har så smått börjat...

Dagens pik...Mange ville att alla skulle börja träna sina handleder...jag undrar varför??? Jag antar att piken var riktad mot mig efter min kanonmiss under Väsbymatchen...men jag tar den, lär ju aldrig missa samma läge igen...någonsin!!!!

//Gnurp...som fick dagens pik

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0