Tidig morgon och lugnt avslut

Jag vaknade av ett ryck kl 06.10 av att min jobbmobil ringde, det tog ett tag innan jag fattade vad det var som hände. När jag väl förstod och samtidigt såg tiden, vände jag mig bara om och försökte somna om. Efter ca 30 minuter ringde mobilen igen och den här gången tog jag mig fram till telefonen men hann inte svara.

Jag fick i förrgår order om att vara på jobbet vid 08.00 så jag tog cykeln och började trampa och det var tungt från början, mjölksyran kom nästan direkt...det kändes verkligen att vi tränat lite hårdare än vanligt i veckan. Jag var iaf framme redan vid 07.30. Jag var helt solo i 30 minuter så jag fixade frukost i lugn och ro, senare under dagen fick jag veta vem som ringde mig 06.10...och man kan ju säga att det var rätt viktigt...tur att vi har växeln i mobilerna som går vidare från person till person om ingen svarar...hmmm...jobbigt bara att jag ligger först på listan.

Efter en låååång dag sittandes i telefonen avslutade jag dagen genom att tillsammans med mamsen ha vår biokväll mitt i veckan. Vi såg en typisk tjejfilm direkt från Hollywood, en film man inte behöver tänka så mkt i utan bara sitta och titta på i lugn och ro.

Nu ska jag packa träningsväskan och hoppa i säng...

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0