Pinnar...Britt och Inga...& 10 armböj i straff

Jag var på rätt bra humör igår innan, under och efter träningen. Förra veckans vila gjorde nog sitt, jag var liksom fit for fight igen. Tillsammans med Jempa körde jag ett litet extra-pass innan träningen med fokus på styrka även om jag valde att springa ett och annat varv extra istället.

Min första kommentar till Jempa var att jag kände mig så lätt i kroppen, jag liksom flög fram...kankse det där med formtopp faktiskt fungerar *ler*...time will tell!

Väl inne på plan var det dags att jaga pinnar i en-mot-en övningen, Fia hade stenkoll på alla sina pinnar, jag var raka motsatsen....hade 0-koll...kan ju faktiskt också bero på att jag inte fick några pinnar :)

Konstaterande #1...När det väl var dags för "2-mål" hade Britt och Inga intagit sina positioner och såg rätt heta ut...jag ville inte säga det högt igår men visst hade väl Britt lagt på sig lite sedan sist? *ler*

Konstaterande #2...Vilken skillnad det var att spela på 4 hela femmor, grymt skoj och så mkt mer matchlikt!!!!

Jag hade skitskoj på planen igår och den nya klubban var skit på övningarna men när jag väl började spela, var det grym (med andra ord, bryr jag mig inte kommer det att gå Zuper), nu ska jag bara lära mig att skjuta också...annars kommer jag vara starkast i laget inom kort. Till saken hör nämligen att jag fick göra armböj som straff för att jag inte sköt när jag hade läge...som sagt Svennar får nog tjata ett tag till men slutligen kommer det nog avlossas en del från min klubba den här säsongen...


I like...Nisses inställning...kommer ner och sköter sig hur bra som helst. Trots att hon inte snackar så mkt  på planen och jag snackar desto mer fungerade samarbetet kanon igår. Det där med att man bör kompletera varandra stämmer nog rätt bra trots allt... :)

Skärpning *ler*...fick höra att Nisse inte får kallas Nisse i junislaget...jag fick förklaringen varför men kom igen...vad är väl vår Nisse om hon inte får kallas Nisse?

Julafton...alla verkade glada över gårdagens dos av läckerheter som stod på mittplan i slutet av träningen.

Vice kapten för säsongen är klart....jag säger bara; "- Skoog, när ska vi ut och springa?" :)

Ikväll är det dags för en ny drabbning, den första av minst 3...frågan är vem som går vinnande ur striden...blir det publikrekord eller spioneri?

//Gnurp...som ska vinna första tekningen idag


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0