Natten kom och jag kunde inte sova

I natt hade jag sååååå svårt att somna, klockan hann bli 01.30-02.00 innan jag somnade och runt samma tid kom Kirran genom dörren, direkt från flygplatsen. Jag orkade inte ens säga hej utan fick fram ett skrovligt välkommen hem nu i morse. Till svar fick jag...tack, vad du var pigg då!!! (jag brukar ju annars ligga och snooza i typ en timme, men idag var jag tvungen att stiga upp och koka lite pasta till lunchen)

Med en shoppingväska full som skulle visas upp och hur mkt som helst att berätta flög morgonen iväg och vi båda hade plötsligt rätt ont om tid.

På väg till jobbet idag kom en oväntad skur och jag var rätt blöt när jag kom fram, men vad gör lite regn? Jag fick ju frisk luft iaf *ler*

//garp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0