När du minst anar...

Jag fick mig ett rejält skratt här i veckan...

Jag satt framför Tvn och tittade på Idol och Kirran hade precis stigit genom dörren och var mitt i klädombyte till mjukisbyxor då jag skrek tillbaka henne till vardagsrummet för att se en grym sångare (finns det sådanna? *ler*).
Kirran, nyfiken som hon är kom småspringandes och ställde sig mitt i rummet och började spela luftgitarr.
Plötsligt gick polissirenen, dvs. Kirran smspip och hon gick och kollade vem som ville något.

Det var tyst ett tag...

G..."-vem var det ifrån?"

K..."-din bror"

G..."va?"
G..."vad skrev han då?"

K..."va fint du spelar luftgitarr!"

G..."hahaha"

Kirran skickade tillbaka ett sms och nämde något i stil med din fönstertittare.
I samma sekund får kirran lite småpanik och vill att jag ska släcka ner i lägenheten.
Plötsligt gick polissirenen igång igen och Kirran öppnade sms:et och där stod det..."-när du minst anar..."

Det roliga med allt var att jag träffade min bror dagen efter och drog storyn, att kirran hade fått lite småpanik eftersom hon inte haft några byxor på sig och i samma veva insett insynen i lägenheten när det är tänt.

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0