My mission för helgen

Då är det bara ca 5 timmar kvar till det är dags att entra parketten och köra genrepet inför lördagspremiären ute i "skoboxen" (som så många kallar Väsbyskolan). Många brukar beklaga sig över hallen med själv har jag bara bra minne från hallen. Jag hoppas kunna behålla dessa samt skaffa nya trevliga minnen, varför inte scora en massa...det är ju trots allt en "skolåda" med skottläge mer eller mindre hela tiden.
Det blir mitt mission för helgen, att avlossa mer än vanligt och om någon har koll på statistiken bör väl iaf något mål trilla in...eller?  :)

Den stora frågan är bara om man får lira och i så fall med vilken klubba??? (dagen I-lansdproblem)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Emelie

Jag röstar på JOLLY! :P

2007-09-20 @ 18:06:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0