Lunchbreaket blev till en mini-julafton

Jag kom till kontoret med en mätt mage och 3 st stora påsar. Jag fick som sagt presenter, dels för min födelsedag, sedan examen och slutligen nya jobbet....ja man kan säga att det var allt i ett och i efterskott. Jag fick bla en bok, jongleringsbollar (perfekt för mitt usla tålamod) samt ett jättefint kit med koppar och underlägg mm. 1000-tack Lena!

 
Sedan hittade jag en trevlig lite skoaffär som jag inte kunde låta bli att titta in i. Jag kom ut därifrån med 2 st påsar och lika många nya par skor. Det blev ett par svarta, lite liknande de jag hade förut med miniklack som jag älskade samt ett par grå/svarta fodrade Replaystövlar...hur sköna som helst. Ja det kostade en del också men just idag kände jag mig värd lite extra uppmuntran...haha...händer ju inte allt för ofta...*ler*

 

//Gnurp...på lysande humör

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Båsa var ju supernsygga!! Jag måste också ut och köpa skor.
Ska du gymma idag? VIlken tid? äre en halvtimme innan? kramen!

2007-09-17 @ 14:40:36

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0