Laddningen har trappats upp

Det är inte många timmar kvar innan det är dags för nersläpp eller snarare tekning. Jag känner precis som tidigare i veckan...ingenting, jag är inte alls nervös eller så, har kanske inte fattat än att det är premiär imorgon...dags att vakna till liv kanske.


Bara för att jag inte är nervös betyder det inte att jag kan tycka att morgondagen ska bli sjukt skoj, för att få spela match är just skoj och så länge jag har skoj på planen kommer allt annat att lösa sig.


Känner jag mig själv rätt kommer poletten att trilla ner imorgon precis lagom till att det är dags att värma på plan...


Alla laddar inför match på sitt sätt, har sitt eget program gällande mat, motion, musik och mental laddning. En sak är iaf säker, jag diggar Jempas sätt inför premiärmatchen...hahaha hoppas det smakar *ler*


//Gnurp...snart redo för fight


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0