Kirran has left the building

nästan iaf...

Idag går första flyttlasset ur min lägenhet och bort till andra sidan Solna, där Kirran nu äntligen hittat något eget. Jag tippar att jag kommer hitta Kirrans saker lite här och där i lägenheten efter att hon flyttat ut, skönt att vi då fortfarande kommer se varandra typ hela tiden..ha ha ha!

Två hela månader och ett antal dagar har gått knasigt fort och jag har nog inte skrattat så mkt som under de senaste månaderna...Tack för showen Kirran!!!!

//Gnurp...all alone again

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag vet redan massa saker somj jag har lämnat, får hämta det ikväll om det inte blir för sent efter matchen eller kanske efter helgen. Har nog några partytoppar o garderoben...men visst blev det ganska tomt? Haha...Kram tjejen!!

2007-09-13 @ 08:29:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0