Jag räknar oliver...

Efter jobbet i fredags hämtade min privatchaufför Jempa upp mig och vi for till Lötpizzerian, slängde i oss varsin Tages med rullesås och begav oss till PrisExtra. Där skulle vi möta upplaget och börja inventera men när vi kom var det bara Frida och Li som var på plats. Jag och Jempa fick räkna Läkerolen, Kitkat, tvättmedel och slutligen oliverna.

Mitt under min olivräkning ringde mobilen och Fia var på andra sidan luren. Hon frågade var jag gjorde och jag sa som det var..."-jag räknar oliver". Det blev lite tyst på andra sidan innan hon fick fram..."-varför det?", ganska logiskt med tanke på mitt svar. Efter lite dålig mottagning fick jag iaf fram att vi inventerade.

Efter ett par timmars räknande var vi klara och jag, Jempa, Martina och Öberg tog oss en liten shoppingtur runt i affären. Jag avslutade dagen sovandes i soffan...

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0