Jag är skitsur och irriterad

Fan...att man ska behöva vakna 07.00 av att de håller på att fixa vår fasad på huset. Från 07.00 satte de igång och hamra och borra precis på min våning så min sk. skönhetssömn blev ett enda långt tortyr, fan va arg jag blir. Fattar de inte att folk sover??? Det kan väl börja borra vid 09.00 iaf, då de flesta antagligen vaknat. 
Men det värsta av allt var att när jag väl gick upp så slutade de borra vid 08.00...hur är de funtade egentligen?

Usch va lack jag är!!!

//Gnurp...utan nattens skönhetssömn

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Heheh, vakna av ungefär samma sak i ons. Vaknar av att det låter och skramlar från taket. VAd? Går in i badrummet och ser en stege upp på taket... Går ner och inser att någon håller på att ta bort vårat tak. Mamma och pappa i fjällen och har inte informerat mig att de skulle komma. Snacka om jag blev chockad, trodde ett tag att de kanske börjat på fel hus. hahah

2007-09-14 @ 16:23:20
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0