Inspiration och framtidsdrömmar

Efter en lång sovmorgon och ett par timmar framför TV:n åkte jag till Annexet och gick på "Bo utomlands mässan" för att få lite inspiration för framtida projekt. Det var faktiskt första året jag inte jobbade under mässan utan fick gå runt som vanlig mässbesökare. Det var ju mycket Thailandsbyggen men det var väl i och för sig inte direkt någon överraskning med tanke på de senaste tidens utveckling.


image811

Under dagen pratade jag med pappa och fick veta vad som hänt den senaste månaden, snart åker även mamma så då blir det att vattna blommor och hämta post igen.

För någon vecka sedan gav Kirran mig en riktigt bra kökskniv eftersom hon tyckte jag saknade en bra kniv i köket. Allt har ju sin förklaring...när jag var typ 10 år skar jag mig riktigt illa i två av mina fingrar och fick sy en massa stygn och det har skapat en liten fobi för köksknivar. Men nu har jag använt kniven...fixade tacopaj med en lite ny pajdeg efter lite tips från Jempa.

Efter matlagningen blev det ett litet rensningsprojekt, jag flyttade runt lite möbler, gick igenom pärmar och flyttade sängen. Efter en dag i full fart ska jag nu avsluta med att se på någon av lördagsfilmerna som uppladdning inför morgondagen. 

//Garp...utvilad

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0