Ingen sovmorgon...en lång powerwalk...Top Model repriser och en rensning

Inte blev det någon sovmorgon idag heller, mamma ringde och drog ut mig på en lååååång powerwalk runt Brunnsviken. Tittade aldrig på klockan med det brukar ta oss ca 2h 30 minuter så jag skulle tippa att det tog det även idag. Jag var klädd för snö, men underställ och mössa...det var fasiken riktig kallt så mitt val av klädsel var perfekt.

Kom hem och började titta på repriserna av Top Model som jag inte sett, sedan var det dags för rensning...

Jag började rensa lite bland allt möjligt här hemma, allt ifrån köksskåp till pärmar. Jag har insett att jag har en massa skit som ligger och skräpar och som tillhör kategorin "kan vara bra att ha", allt sånt försöker jag slänga och jag har redan fyllt ett antal påsar.

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0