Ikväll börjar laddningen...iaf min egen

Nu är det bara dagar kvar tills den stora seriepremiären. De tidigare säsongerna har jag verkligen känt att det är premiär men konstigt nog inte i år, men det kanske kommer. I kväll börjar iaf min mentala laddning inför helgen, nu är det bara full fokus som gäller och finslipning av diverse saker inklusive att jag ska börja skjuta...iaf försöka :)

Jag kanske ger den nya klubban en chans ikväll, har ju vinklat om den lite...som om det nu skulle hjälpa... men som sagt, jag får se vilken klubba det blir...en sak är iaf säker...jag har blivit värsta materialliraren...hahaha

My mission is done...fröken Väsbys klubba vinklades igår och jag hoppas att vinkeln sitter i även i kväll.

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0