Hopprepslistan gör smygpremiär

För att sammanfatta seriematcherna den här säsongen tänkte jag starta en "hopprepslista", liknande den lista med zessakronor som delades ut förra säsongen av tränarna. Men hopprepen i listan behöver inte till en person utan kan lika gärna gå till en hel femma, hallen eller ett frislag....ja, ni kommer att förstå med tiden, det som är lite annorlunda är att jag kommer kommentera mina val.

//garpilarpen...som längtar till seriepremiären


Något att tillägga?
Postat av: Hanna Panna

Fasen va kul med en hopprepslista!!! Den ser jag verkligen fram emot att få läsa under säsongen. Riktig kul idé garp. Speciellt att i princip vad som helst kan få komma med på den. Hoppas det blir många snygga mål som hamnar på den för sånna förväntar jag mig många av :o)
Lycka till ikväll!

2007-09-11 @ 15:07:32
URL: http://www.dooelaa.com

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0