Graviditet och blodpudding, två heta ämnen...men hetast...

I dag har det under förmiddagen snackats graviditet och blodpudding på kontoret och som ensam tjej får man stå på sig. Tur att jag är uppväxt med en storebror och van med tuffa tag och sportsnack. Jag måste trots allt säga att den sista säljaren (kille) vi anställde, blev en kille för mkt på kontoret.

Jag är trots allt förvånad över hur snacket går...brudar hit brudar dit, jag fungerar nästan som någon sorts expert i deras låtsas panel. Fast det hetaste snacket just nu är mitt smeknamn...Garpen...eller Karpen som de hellre vill säga.
Var 3:e ord är Karpen/Garpen...
"Garpen, vet du var X är någonstans?"
"Garpen, gillar du den här bilden?"
"Karpen, mår du bra?" 

Jag följer upp gårdagens inlägg om att folk kanske ska börja läsa sina egna mail istället för att störa mig...ja, ni fattar!!!!

//Garpilarpen...kvinnorepresentant på kontoret

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0