Genrepet avklarat

Ja, då var genrepet avklarat och allt sitter precis som det ska, allt är solklart och nu är det bara att invänta första tekningen. Jag känner fortfarande inte något speciellt, känns inte alls som en seriepremiär på lördag och det är väl lika bra det med tanke på hur seriepremiärer kan gå. Hawaiispel fram och tillbaka och ett slutresultat som kan överraska, men jag känner mig lugn, laget kan prestera bara vi vill.

Jag körde återigen med den nya Zoneklubban och det gick helt ok, jag börjar hitta rätt med den, kanske klubban får ett försök på lördag...jag får helt enkelt vänta och se vad jag bestämmer mig för...jag har ju trots allt blivit en materiallirare nu *ler*.

Nu har jag en dag på mig att ladda batterierna sedan är det upp till bevis...
 
I like...overallerna som kom idag, lagom till premiären (grymt Emma!!!)

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0