Gamla klubban är back in business

Jag lovade mig själv innan vi fick de nya klubborna att jag inte skulle spela med den gamla längre eftersom den hängt med ett väldigt bra tag. Såg bilder här om dagen från Åland, typ 3 säsonger sedan, då hade jag min röda klubba så den har som sagt hängt med ett tag.

Jag använde den nya mot AIK i två perioder innan jag bestämde mig för att ge den röda klubban en chans till och igår var klubban på banan igen och gjorde sitt jobb så nu blir det nog svårt att släppa taget, även fast jag borde...

Helgens uppdrag...vinkla fröken Väsbys nya klubba...hon har i detalj förklarat hur hon vill ha det så det blir nog svårt att misslyckas :)

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0