Fungerar det utan min vinkel?

I går kväll vinklade jag mitt nya vita blad som jag så efterlängtat fick i lördags. Jag antar att vinkeln är borta när jag kommer till träningen ikväll men då är det bara att köra på, kan Elin så kan jag! :)


Det känns som om träningen ikväll blir rätt viktigt eftersom vi fortfarande har en del att slipa på eller snarare borde börja slipa på. Men jag är lugn, vi kan om vi bara vill och är det några vi vid det här laget borde kunna lita på och som kan pusha oss till vårt yttersta så är det Grabbarna grus. Jag är mest nyfiken på om jag kommer att ha min formtopp när säsongen är över eller om Svennar och Mange lyckas ändra på det.


I kväll är det dags igen och nya snygga Zundaväskan ska med... premiärduschen i Solnahallen gav mersmak.


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0