Frusna fingrar, Motala grabbar och triss i mängder

Jag mötte upp Fia, Jessica, Elin och Josse på Korv-Ingvar innan samlingen på kansliet. Väl på kansliet var det bara att byta om till de varsin röd T-shirt och slita med sig en magväska innehållande lite växel och trisslotter i mängder. Kvällen resulterade i frusna fingrar, glada människor iförda gul-blåa kläder samt lite pengar till klubben. Nu ska jag titta på andra halvlek och jag hoppas Zlatan får scora, det vore på tiden!!!

Skönast...alla de stövlar som finns i Zundaland, Zebramönster, blå-spräckliga och rosa, det är bara att välja.

Roligaste synen...alla de poliser som satt och åt middag under gångbron mellan Solna C och blåkulla, det såg ut som en skolutflykt.

Ett flertal besök...fick jag och Elin av två unga herrar som kom från Motala och som vägrade släppa taget och gå in på arenan och se matchen. Som sagt, Elin verkar fortfarande het på marknaden...hihi!

Kvällens jobbigaste...bristen på växel, speciellt guldtior.

Det bästa...jag fick min väska och min nya innebandyklubba, nu ska det värmas och vinklas så att klubban är redo för måndagsträningen.

//Garp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0