FF och extra styrka

Det var FF igår på träningen, dvs vi var utan tränare och fick leka av oss. Det var frislag och en massa "två mål", roligt som 17.

Jag och Jempa passade på att köra lite extra styrketräning innan träningen så det blev en rätt lång kväll i Solnahallen för min del. Jag passade samtidigt på att premiärduscha i hallen vilken kan utvärderas som "hur skönt som helst". Det bästa av allt är att man är klar när man kommer hem, behöver bara packa upp väskan och sedan hoppa i säng.

Uppdatering...Kenta drog uppdatering av schemat, vilket uppskattades extra mycket av oss Zessor.

Träningens Look a like...Camilla, ny i Zunda var tydligen lik Öberg...min direkta fråga var, på eller utanför planen?

Jag undrar...är det brist på visselpipor i Zundaland?

Nedräkningen kan börja...18 dagar kvar

//Garpilarpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0