Få lite ordning på allt här hemma

Söndag igen och återigen har jag sammanställt en liten lista på saker jag helst bör göra innan dagen är över, med betoning på bör, dvs. inga måsten men vore bra om jag gjorde dem.

Listan just nu...

- Betala räkningar
- Städa
- Tvätta
- Diska
- Göra matlåda och middag
- Vinkla bladet på nya klubban
- Eventuellt ta en promenad/lätt jogg

BTW....någon som sett alla 4 reprisavsnitten av "Ensam mamma söker"? Jag blir tokig... varje gång jag sappat över till TV 3 denna vecka, oavsett dag, har det varit repris av premiärprogrammet...men måste de verkligen visa avsnittet fyra gånger?
Tänk om TV4 skulle göra samma sak med Idol, lite mer "skratt- TV" till svenska folket, jag skulle inte tacka nej!

//Gnurp... med skurhandskarna på

 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0