Duvbo vs. Zunda (Hallonbergshallen)

Ytterligare en träningsmatch är till ända och kan siffermässigt summeras till 1-11. Rent spelmässigt tycker jag att vi körde på betydligt hårdare än i matchen mot AIK men sedan mötte vi också ett sämre lag, vilket påverkar utgången. Uppvärmningen var av modellen långspring men sedan fick boende i Hallonbergen beskåda Zundas styrka...hopprep i grupp *ler*.

Matchens hopprepslista ser ut enligt följande:

image800
Går till...vadslagningen som tydligen pågick bland publiken uppe på läktaren...snart syns vi säkert på Svenska Spels spelbara matcher....or Noooooot :)

image801
Går till...min femma under 3:e perioden som stundtals bjöd på show, en lite virrig sådan, men utgången blev mål :) 

image802
Går till...synen av att se våra backar vara uppe i anfallszon och dubbla i hörn, det börjar ta sig ladiez.

Cred till mig själv...2+2 från min gamla klubba måste vara godkänt och lite till :) Btw...torskade inte en enda tekning heller.

Fick även höra 5 magiska ord som man inte direkt hör varje dag...men tydligen behövdes det idag...GARPEN DU MÅSTE BLI EGO! Brukar det inte vara tvärtom att man måste börja passa? 

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Emelie

Ser att det är fler som är stekheta ;)

2007-09-14 @ 08:42:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0