Det var bara en tidfråga...

Berit har slutat...iaf i vårt lag, hon platsade helt enkelt inte. Idag hade vi en ny keeper nere eller så var det Inga, de är rätt lika allihop så det kan lika gärna ha varit Eva-Lisa *ler*.

Dagens träning innehöll en del klubbproblem med mig, jag fick en flisa i mitt nya blad vilket gjorde bladet till ett sandpapper. Ser ni repor i parketten vet ni vem som är skyldig!!!

Vi slipade inte bara golvet...utan finslipade även inför vår hemmapremiär på söndag. Det kommer bli en ljuvlig match på alla sätt och vis...

Nu ska jag hoppa i säng trots att klockan bara är 21.30...måste få sova ut en natt denna vecka!

//Gnurp...in need of a good night sleep

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0